مکس کِیسر: اگر بیت کوین به 50 هزار دلار برسد، پیتر شیف شروع به خرید می کند
نوشته شده توسط : علیرضا

مجری مشهور و معتبر شبکه RT در توییتی که روز گذشته منتشر کرد گفت که "صد در صد تضمین می‌کند" که برخی از بزرگترین منتقدین و مخالفین بیت کوین سرانجام به خرید این ارز روی می‌آورند.

کِیسر ابتدا جان مک‌آفی را "سلطان کلاهبرداران" خطاب کرد و بعد مدعی شد که شیف، راجرز و مارک کوبان سرانجام به سمت خرید بیت کوین متمایل خواهند شد. مَکس کِیسر می‌گوید افرادی مثل پیتر شیف و مارک کوبان که به بیت کوین بدبین هستند، سرانجام مقادیر عظیمی از این ارز را خریداری می‌کنند.

بالاخره در مقادیر زیاد آن را می‌خرند

روزی خواهد رسید که پیتر شیف طرفدار طلا، کوبان و سرمایه گذار ثروتمند جهان جیم راجرز بیشتر از هر ارز دیجیتال دیگری به سمت بیت کوین متمایل خواهند شد.کیسر طی یک پست توییتری نوشت:

 

blockquote

پیتر شیف، جیم راجرز، مارک کوبان و سایر مخالفان و منتقدان تقاضای خریدهای بزرگی برای بیت کوین خواهند داشت. وقتی این موضوع را بفهمند، سرانجام با خریدهای بزرگ به سمت بیت کوین می آیند. من صد درصد تضمین می کنم که چنین اتفاقی بیافتد.

blockquote

بیشتر بخوانید: بیت کوین برای اوج گیری آماده می شود!related_content

در توییت دیگری که همراه با نظر سنجی هم بود کیسر پیش بینی کرد که وقتی نرخ بیت کوین 50.000 دلار شد، شیف به خرید آن روی خواهد آورد. او گفت:

 

blockquote

هر چه پیتر شیف بیشتر برای خرید بیت کوین صبر کند، باید با قیمت بیشتری آن را بخرد. حدس من این است که قیمت 50.000 دلار او را تحریک خواهد کرد. به نظر شما شیف در چه رنج قیمتی به سمت خرید بیت کوین روی می آورد؟

blockquote

این پیش بینی چند روز بعد از مصاحبه راجرز که در آن گفته بود دولت‌ها سرانجام مجبور به نابودی بیت کوین می‌شوند، منتشر شده است.

 

blockquote

من معتقدم که ارز مجازی که بیت کوین نماینده آن است، کاهش میابد و سرانجام صفر می‌شود.جیم راجرز

blockquote

کیسر و "سلطان کلاهبرداران"، مک‌آفی

با وجود چهره دوستانه و صمیمی اش، به نظر می رسد که کِیسر چندان هم بی ریا و دوستانه رفتار نمی‌کند، چراکه روز جمعه او در پستی توییتری جان مک‌آفی را "سلطان کلاهبرداران" و همسرش را "بد اخلاق" نامید.

به عنوان مثال او در توییتی نوشت:

 

blockquote

او هیچ تاثیری روی بیت کوین ندارد: جان مک آفی را میگویم. او دیر به بیت کوین روی آورده (قیمتش به 2000 دلار رسیده بود) و بعد از ورود، با برنامه زیرکانه ای به نام "سکه روز" به طرز ظالمانه‌ای سعی کرد که همه بیت کوینر های جهان را حذف کند.

blockquote

البته زوج مک‌آفی هم سکوت نکردند و پاسخ کیسر را دارند ولی کِیسر ایندفعه در مصاحبه‌ها سکوت کرد. در مصاحبه‌ای که او در هفته گذشته با وبسایت Cointelegraph داشت، کاملا صریح بود و گفت که سرمایه گذاران ثروتمندی مثل پاول تودور تا سال 2022 بیشتر از هر کس دیگری بیت کوین خواهند داشت.

چند روز بعد از آن مصاحبه در برنامه Keiser Report TV، مکس کِیسر به شهروندان آمریکایی توصیه کرد که به جای تظاهرات و تلاش برای ایجاد تغییرات اجتماعی، بیت کوین بخرند. کیسر در این برنامه گفت "تظاهرات هیچ سودی ندارد."





:: برچسب‌ها: بیت کوین , مکس کیسر ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: